Nytt jobb

Tjohej
Borjade mitt nya jobb i forrgar kvall vid 20 tiden, blev inte mycket jobb mest att fixa i ordning.
Sa igar var min forsta riktiga dag kan man saga. Den var bra, en bra start. Fick oppna fotografen helt ensam forsta dagen men det gick jatte bra och det forsta som hande var att entertainerteamet kom fram til mig och fragade om jag ville jobba med dom, haha. Dom sag pa mig att jag jobbat som entertainer forut och det stammer ju, underbart jobb men mycket jobb! Darfor tackade jag nej och skall fortsatta som fotograf for jag trivs jatte bra och bra personal.
Kommer aven att fa aka pa batturer till Alanya 3 ggr i veckan inom jobbet, och det ar inte helt fel kan jag saga!
Hotellet ar super fint ocksa, men saklart inte lika fint som Tayfurs.
Hinner inte skriva sa mycket for jag skall springa ivag till jobbet vilken minut som helst. Jobbar mellan 9-21.00 och har fyra timmars uppehall varje dag mellan 12-16.00, riktigt bra tider! Riktigt nojd med det nya jobbet ar jag, lonen med for den delen.
Menmen, tiden gar fort och snart far man besok ifran Sverige! Gutt!!
Och ikvall blir det restaurang och utgang med Tayfur och hans jobb.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0