24 September

GODMORGON!

Eller ja, jag gick upp för lite mer än två timmar sen :)
Belma ligger och äter i sin säng och jag har precis plockat ihop lite här hemma sen igår och jag har även hunnit med frukost, knäckebröd!! Fick ett stort paket av farmor och farfar när dom kom hit.
Skulle precis dra igång en maskin med tvätt och upptäckte att tvättmedlet var slut, typiskt.. Nu när Belma har varit sjuk så har vi tvättat nästan varje dag för min stackars lilla bebis har spytt så mycket. Nu mår hon iallafall mycket bättre och äter som hon ska igen, hon testade på fruktpurén nu imorse igen, hon gjorde inte samma min som igår så jag hoppas att hon kanske kommer att tycka om den :)

İdag ska jag och Belma hem till Rianna om hon mår bättre, hon blev nog smittad av Belma när hon var här sist, lika så Janine (gökalps tjej). Båda två har varit här under tiden Belma var sjuk och sen har även dom blivit sjuka. Konstigt att jag och Tayfur har klarat oss.
Och ikväll ska vi ut och käka på restaurang med farmor, farfar och Rebecca i Kumköy.

Nu ska jag fixa här hemma sen blir det en svalkande dusch innan jag och Belma ska ut i värmen.


Såhär duktig är jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är ju bara för söt! Så söt att man bara skulle vilja "äta upp" henne! Hon liknar dig jättemycket. Det ser man på föregående bild.

2010-09-25 @ 07:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0