Underbart :)

Nu kan jag äntligen berätta här i bloggen..
Min bästa vän Ida ska få barn i slutet av april! Har vetat om det jättelänge och är så glad för hennes skull. Idag ringde hon till mig och jag fick veta att det är en liten flicka som befinner sig i hennes mage. Ska bli så himla  kul att träffa henne om några veckor, min fina bästa vän som jag har så många fina minnen med.

Imorse kom mamma hit med frukost till oss och åt med oss. Jag och Belma åkte över till ön med mamma efter att vi hade ätit. Har haft en mysig dag med familjen =)
Jag och Belma gick ner till vårdcentralen och gjorde våra tester och nu väntar vi på svar och efter det så har vi bara 1,5års sprutan kvar sen tänker jag inte besöka vårdcentralen på ett bra tag! ;)

Jag och Emma sitter och tittar på Berg flyttar in och äter lite gottigottgott. Vad som händer imorgon vet jag inte, förmodligen en sväng på stan. Måste köpa julklappar..

Nehe, godis skålen skriker efter mig.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0