Kalas

Idag har vi varit på 84 års kalas i Vansbro hos Naimie. Det blev kaffe och fika och tårta som var jättegott, Belma käkade tårta hon med :) och en stor burk med kalkon och ris puré också :) Hon har blivit ett riktigt matmonster den senate tiden men det tycker jag bara är skoj! :)
Nu sitter vi hemma hos Anders och Yvonne och ska snart äta mat.
Ikväll blir det Solsidan och godis ;) Imorgon åker jag och Belma till mormor och stannar där i några dagar. Och jag hoppas att jag hinner med att köpa en grej till Belma! En tidig födelsedagspresent som är väl behövlig. Vad kan det vara trooo?
Nu ska jag hjälpa till med att duka fram här inför middagen.


en galen partymorsa för ca en vecka sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0