1 advent

Och jag har ingen adventstake framme.. Imorgon ska jag in till manavgat med Louise och Monika och då måste jag köpa lite ljus och fika en stake. Och så ska jag köpa lite andra grejer.
Men det jag ser fram mest emot imorgon kan jag tyvärr inte avslöja riktigt än! Men imorgon förhoppningsvis :D
Och idag har vi varit hemma hos Linda och Sofia på advents fika. Det bjöds på hemmagjord glögg och nybakat lussebullar :)
Har också satt upp min ljusslinga i fönstret för att skapa lite julkänsla, men det är inte det enklaste och inte det roligaste när man har en turk som inte är ett dugg intresserad. Och jag tappar lätt lust och känsla när ingen annan engagerar sig :P näe, jul i Turkiet har aldrig varit någon favorit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0