ÄNTLIGEN!

Jobbat klart för idag och imorgon är jag äntligen ledig!!
Blev ju världens missförstånd förra tisdagen, vilket resulterade i att jag inte har haft en hel ledig dag på 16 dagar nu. Men imorgon är det äntligen dags. Då ska jag sova iallafall till 9 ;)
Måste även in till Manavgat och hämta mitt visum med arbetstillståndet i imorgon. Sen får vi se om Belma får åka till dagis någon timma, beror helt på hur hon mår. Hon har varit hemma i tvåd dagar nu med hög feber och hosta. Tar det aldrig slut?

I förrgår hade vi ett riktigt åskoväder här i Side och idag har vi haft fint väder. Ser dock ut som det kommer komma in lite regn igen, den som lever får se ;)

Ikväll blir det film mys när Belma har somnat. Popcorn, cola, film och en varm filt. Åh vad jag ska njuta ikväll och imorgon av att bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0