Barnens dag

 Idag har jag haft min lediga dag. Frågade om jag kunde få ledig idag den här veckan eftersom Belmas dagis är stängt idag pga av att det är bayram (högtid). Barnens dag idag. Vi har varit ute hela dagen lång i Manavgat och haft det riktigt bra. Varmt och strålande solsken, karusell åkning (inte speciellt populärt hos Belma haha), dans, musik, mat och massa roliga aktiviteter för barn.
Alla barnen på Belmas dagis fick en gratis biljett för karusellåkning så det utnyttjade vi såklart men Belma tycker inte alls om karuseller.
Jag och Tayfur har bränt oss i ansikten idag och det riktigt sved i hårbotten och pannan nu när jag duschade ikväll. Börjar bli dax att smörja in sig litegrann tror jag.
Nu sitter vi och tittar på världs tråkig fotboll och Tayfur har fixat chokladpuddings tårta och te. Jag ska alldeles strax förflytta mig till sängen och kolla nått avsnitt av O.C innan jag somnar.

Igår kväll åkte vi hem till Louise och Kadir och vet ni? Jag såg bebisen sparka!! Äntligen! :D



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härlig dag ni verkar haft, riktigt fina bilder:)
Åh nu är det inte långt kvar tills vi ses. Längtar!

2013-04-26 @ 16:46:24
URL: http://www.lindaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0