Cuma

Hoppas ni alla får en mysig helg.
Jag skulle också behöva en dag ledig. När jag kom till jobbet i tisdags så hade jag ingen aning om att jag egentligen skulle varit ledig då. Så jag jobbade fram till 12.00 och ska jobba till 14.00 på¨söndag. Det känns verkligen. Den där ledig dagen behövs verkligen.
Igår eftermiddag vinkade jag av Tayfur som begav sig till Istanbul på jobbärende. Ni får veta mer om det när allt är hundra. Han har ringt flera gånger idag och berättat hur stort och fint Istanbul är, så nu är jag också sugen på att åka dit. Men han lovade att han skulle ta med mig dig någon gång.
Jag har precis slagit mig ner i soffan efter att ha ätit, städat och duschat mig och Belma. Nu är jag trött ska ni veta och så fort Huzur Sokagi är slut så ska jag sova.
Imorgon får vi förmodligen besök av Vahit och Natalia som bor i Antalya.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska åka till Side i augusti och tänkte höra med dig vad som finns/inte finns att köpa där för har med oss vår dotter som nästan är 2 då och tänkte mest på blöjor och sånt.....
Tar väl men endel hemifrån men om det skulle ta slut har dom det på vanliga "supermarket" ? Älskar Side och har varit där flera ggr förut men nu är det flera år sedan. Hur är priserna nu, tänker mest på kläder och "grejer" souvenirer och sånt för kommer ha all inklusive så äter inte direkt nån mat ute. Känn inget tvång att svara men vore kul med lite uppdatering! Ha det fint :-)

Svar: Det finns självklart blöjor att köpa. När Belma använde blöja så köpte jag alltid pampers och huggies. Dessa märken hittar du på affärerna A101 och Migros :) Priser kan jag inte svara på då det varierar. Men ta en tripp till Marias Butik, där hittar du mycket fint till ett bra pris :)
Sandra

2013-04-16 @ 14:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0