Day off

Idag har jag varit ledig och tur va det, nu har jag vagel på båda mina ögon och ser hemsk ut.. Usch, går det aldrig över eller?? Men jag ska inte klaga, såg ju 10000 ggr värre ut i Thailand haha.
Idag har jag inte gjort någonting, varit och köpt nya strumpbyxor och sen bara legat på soffan och kollat tv hela dagen. Gjorde pannkakor idag också :)
Belma har varit hemma i två dagar nu hon har varit dålig och även hon har ont i ögonen, men imorgon blir det dagis igen.
Mycket mer har inte hänt, jag jobbar för fullt och älskar verkligen mitt jobb! Vissa dagar har jag t.o.m kommit tidigare och slutat senare,  av egen vilja haha ;) 
Nu ska jag plocka fram lite chips och dip och njuta av en lugn kväll och ladda batterierna inför morgondagens jobb pass :)


Såhär ser jag ut idag, syns inte så mycket på mina ögon som tur är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0