Host host

Är hemma idag. Har blivit hemskickad två gånger den här veckan pga av min hosta. Igår blev jag faktiskt rädd när jag fick världens hostanfall i receptionen så jag inte ens kunde stå och inte andas. Efter det blev jag direkt hemskickad och då åkte jag och Tayfur till akuten där jag fick tre olika mediciner utskrivna. Imorse ringde jag chefen för att höra om jag skulle komma eller stanna hemma eftersom jag mår precis likadant som igår. Jag skulle komma i några timmar men precis när jag skulle åka så ringer chefen och säger att jag inte behöver komma. Suck.. Så jag tog en dusch' sminkade mig och fixade mig helt i onödan. 
Trodde inte man kunde ha sån här jävlig hosta, gör jätteont i ryggen när jag hostar och jag kan säga max tre ord innan jag börjar hosta. Så idag försöker jag hålla käften ;)

Tayfur och Belma är lediga idag och vi ska snart förbereda lite tacos. Ikväll blir det film mys och bara ta det lugnt och jag hoppas verkligen att jag slipper hosta ihjäl mig på jobbet imorgon, orkar verkligen inte med detta länge till.

För övrigt så har vi fått varmt sommar väder, 27 grader i skuggan just nu och inte ett moln så långt ögat kan nå. Dock känner jag redan nu hur jobbigt det kommer bli när hettan slår till. Tänk om det kunde vara såhär hela tiden istället.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Krya på dig! Jag undrar om det är samma receptionschef som tidigare? Han sa till oss förra året att han inte visste om han skulle vara kvar.

Svar: Japp han är kvar!
Sandra

2013-05-02 @ 21:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0