Regning start på veckan

Min uppdatering är inte den bästa här i bloggen, men jag har fullt upp ända tills jag somnar om kvällarna. Men jag klagar inte. Trodde inte det var möjligt att trivas såhär bra på en arbetsplats, men tydligen :O)

Idag har det varit riktigt mysväder, med regn och rusk. Hoppas min nästa lediga dag blir så, vore så härligt att bara ligga på soffan och glo på film hela dagen och höra regnet utanför. Hoppas det regnat inatt, älskar att lyssna på regnet när man ska sova!
Imorgon är det jobb som gäller och jag jobbar nu mera 9-17.00 om dagarna och det är väldigt skönt. Och imorgon mina vänner så kommer ÄNTLIGEN världens bästa tjej hem till Side igen, nämligen Louise!! Åh ni anar inte hur lycklig jag är, så som jag har saknat henne. Allt som har hänt är så himla ledsamt och tråkigt, men jag längtar verkligen efter att få krama om henne och visa hur mycket jag bryr mig och stöttar henne!


Är det någon här som läser mig blogg som möjligtvis vet ifall man har tappat sin (belma tappade) iPhone i golvet och sen fungerade den tills batteriet tog slut men vägrar att starta igen, kan man då lämna in den och få den lagad eller är hoppet ute totalt?

Kommentarer
Postat av: johanna

Kan man läsa nånstans om ditt och tayfurs bröllop? Om inte, så vore det jätteroligt om du skrev ett inlägg om det :D

Svar: Nej det kan man inte, vi har inte haft något riktigt bröllop :)
Sandra

2013-04-09 @ 18:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0