Skön dag

Min lediga dag har varit väldigt skön. Fick dock ingen sovmorgon imorse utan Belma bestämde sig för att vakna vid 07.30 men det va bara mysigt :) Bestämde även att hon fick vara hemma idag också då hon fortfarande är lika hängig. Hon är iallafall duktig och tar sin medicin utan att göra motstånd. Annars har vi alltid haft världens skrikigaste unge här hemma när det har handlat om medicin.

Vi åkte in till polis stationen och hämtade ut mitt visum med mitt arbetstillstånd i så nu är allt som har med det att göra klart.
Har tagit en dusch, fixat ögonbrynen och målat naglarna. Om en stund ska vi åka hem till Louise och Kadir och spana in deras nya möbler. Så spännande!! Och ikväll ska jag fasen få kontakt med mini i Louise mage!!


Kommentarer
Postat av: Louise i Turkiet

Heeeeey, vi tappade kontakten. Eller rättare sagt, vi glömde av den. Belma var supersöt när hon klappade "bebis" iaf. Men nästa gång ska vi se till att klämma fram några sparkar åt dig.
<3

2013-04-18 @ 23:18:01
URL: http://www.louiseiturkiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0