Äntligen!

Så är snart  också den här dagen som jag har gått och längtat över. Min första arbetsdag i receptionen på Side Resort. Jag kommer trivas där i sommar, det känner jag på mig och allt funkar så bra med Belmas dagis. Är så stolt över min lilla tjej. Lite jobbigt är det för mig, saknar Belma en massa om dagarna men jag antar att det gör över om ett tag. Jag har stått en timma innan hon kommer med dagis bussen och väntat in henne nu i två dagar haha :P
Nu måste jag sova, är helt slut. En annan rolig grej är att H&M öppnar i Antalya inom kort, gissa vem/vilka som ska dit?!?!


Kommentarer
Postat av: Louise i Turkiet

Du, jag, Belma och mini!!!!

2013-03-21 @ 00:28:23
URL: http://www.louiseiturkiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0