Imorgon smäller det!

Imorgon drar säsongen igång, vi checkar in dom första gästerna och sen kommer det rulla på ända fram tills november det känns så himla bra och roligt, visst har jag pirr och nervositet i magen men det kommer nog försvinna så fort jag har fått checkat in dom första gästerna imorgon. Idag var första dagen med uniformen och det kändes väldigt bra och snyggt ;)
Imorgon blir det en lång dag på jobbet men det gör mig ingenting. Kl. 12.00 ska all personal och alla chefer äta buffé tillsammans i en av hotellets restauranger och vid 13.00 börjar jag jobba fram till 22.00, kan eventuellt bli lite senare och sen kör jag 8-16.00 på söndag, men trivs man så gör man ;)

Ikväll hade vi strömavbrott så vi åkte iväg till en restaurang och käkade. Nu sitter jag och tittar veckans avsnitt av Huzur Sokagi, såååå bra serie!! Sen ska jag sova och imorgon får nog Belma också lite sovmorgon så skjutar jag henne till dagis istället för dagis bussen :) Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till idag gumman!:)<3

2013-03-30 @ 07:34:53
URL: http://stylebymoi.blogg.se/linda
Postat av: Elle

Hej hej. Jag undrar om det säljs barnkläder i Side, var, hur, prisklass. Glad Påsk!

Svar: Hej! ja det säljs massor med barnkläder.. Gå till Marias Butik, hon är svensk och 'säljer massa fina kläder :)
Sandra

2013-03-31 @ 00:13:13
URL: http://madebyscandinavia.blogg.se
Postat av: Elle

Stort tack för ditt svar!! Väldigt uppskattat, jag ska absolut gå dit när vi kommer ner.
Tack igen. :)

2013-04-02 @ 22:25:18
Postat av: Anonym

jobbar du på ett hotell från ving??:) kände igen hotellet

2013-05-28 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0