Kalas!

Min första lediga dag idag!
Vi har varit på Berkes ett års kalas idag. Belmas första riktiga kalas (förutom sina egna såklart)
Både jag och Belma hade det jättetrevligt. Belma lekte för fullt, skiftade mellan skratt och gråt hela dagen, och så har vi ätit massor med gott!
Blev bjudna på buffé och sen blev det tårta, kaffe och cupcakes. Alla barnen fick en varsin påse med gott och blandat i. Har verkligen haft en kanon dag.
Vädret har varit perfekt, strålande solsken och inte ett moln på himlen.
Belma somnade efter hon hade duschat och jag skulle kunna göra det samma men här väntar sen middag och besök av Kadir :) Nästa gång vi får besök hoppas jag att Louise har kommit hem, saknar henne väldigt mycket nu!
Har även hunnit med att städa hela lägenheten.
Igår va vi även till Manavgat för att köpa present till Berke. Köpte även en ny tavla och lite nya dekorations grejer och idag köpte jag en påsklija och så har jag tagit fram dom gula dukarna för att få lite påsk känlsa här hemma ;)

Imorgon väntar jobb 8-16 igen och jag längtar faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trivs du på jobbet och vad får du göra ? Ha det bra :)

Svar: Jag trivs jättebra. Just nu förbereder vi inför säsongen och jag lär mig dataprogram och hur man hanterar vissa situationer m.m :)
Sandra

2013-03-24 @ 22:54:19
Postat av: Louise i Turkiet

Men åååhh vad jag blir avundsjuk. Både kalas och middag med min karl, det är ju orättvis. Ja, nästa gång måste jag vara med.
Kraaaaaaam

2013-03-25 @ 17:47:06
URL: http://www.louiseiturkiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0