Todays

Imorse ville Belma inte alls till dagis, hon grät krokodiltårar när dagisbussen kom och hämtade henne berättade Tayfur, det va jobbigt att höra men när hon kom hem var hon jättehängig och febrig så det förklarar allt.. Stackars liten, har säkert gått med feber hela dagen på dagis. Hon har fått alvedon och ligger och sover, mår hon inte bra imorgon får hon vara hemma och gå på lördag och sen på söndag är jag ledig och då ska jag gosa med Belma heeeeela dagen!!

Idag har vi varit på föreläsning i tre timmar med jobbet, väldigt bra och intressant. Sen har vi gått igenom varje rum och märkt balkongdörrarna med "The door can not be opened from the outside" så glöm inte det ni som kommer till Side Resort i sommar ;) Har också varit på banken idag för att öppna bankkonto men måste dit imorgon eller på måndag igen. 

Nu ska jag stänga ner här och vara lite social med Tayfur innan jag somnar. Imorgon börjar jag vid nio så lite sovmorgon får jag allt ;)

Här kommer lite bilder från dagis, det är så bra, dom har en egen facebook sida där dom lägger upp bilder varje dag. Känns jättebra när man faktiskt undrar vad lillan gör om dagarna ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Naaw vad söta kläder Belma hade! :)
Haha jag kommer ihåg förra året då jag och Fia jobbade på Side Resort. Det var många som råkade låsa ut sig själva som stod och ropade från balkongerna!

2013-03-21 @ 22:44:26
URL: http://stylebymoi.blogg.se/linda
Postat av: Louise i Turkiet

Men åhhhh Belma är ju sötaste tjejen i stan verkligen!! Fining.
Hahahhaa jag sitter och skrattar högt när jag läste Lindas kommentar om turisterna. Det där skulle ju absolut kunna hända mig och jag kan verkligen se det framför mig.

Ses snaaaaaart!!

2013-03-22 @ 00:30:08
URL: http://www.louiseiturkiet.blogg.se
Postat av: Sofia

Så himla fin hon är:)
Haha ja det var många gånger, vet inte hur många gånger man fick gå till dom och öppna dörren haha:))

Ha en bra dag, hoppas Belma mår bättre!

Kram

2013-03-22 @ 09:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0