Vagel

AAAAAJ!! Har fått en väldigt jobbig vagel på vänster öga. Det är ömt och det kliar. TUR att jag är ledig imorgon och slipper skrämma folk på jobbet haha. Förhoppningsvis är den borta tills på torsdag igen, och absolut tills på lördag när första gästerna kommer. Och jag börjar bli nervös!! Jag tror att allt kommer gå jättebra och nervositeten kommer lägga sig så fort dom första gästerna är incheckade. Jag har en förmågan av att alltid ha stora krav på mig själv, jag måste alltid få allt att vara "perfekt" :P
Vad gör vi  jobbet nu då, när det inte är några turister än? Ojoj, vi gör massor! Det är så mycket som skall tas fram och förberedas inför säsongen. Jag och Tugba som är nya i receptionen har såklart fått lära oss systemet i datorn och en massa andra grejer, jag har fortfarande mycket kvar att lära men jag tänkte sätta mig ner imorgon och plugga medans Belma får åka till dagis i några timmar.

Men ska börja morgondagen med en lååång promenad när jag har lämnat Belma på dagis, sen måste jag till Manavgat och köpa strumpyxor och lite andra grejs.

Nu ska jag stänga ner här och på med mjukisar och sen blir det film :)

Jag, Ayca och Tugba :) Ser ni min fina vagel? haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0