Free Friday!

Yes! Idag är jag ledig. Helt underbart väder ute men det blir nog inte så mycket njuta av utav det tyvärr. Jag ska städa och fixa lite här hemma och så är Belma hemma med feber IGEN. Plus att det där pipljudet som hon hade när hon var bebis har kommit tillbaks så vi var på sjukhuset igår men det visade inget farligt iallafall.
Vid 14 tiden kommer Louise hit till oss och om Belma mår bra så kanske vi tar oss en promenad i värmen.
Det har inte hänt något roligt förutom jobb så har inte så mycket att skriva om.
Om 20 dagar kommer min familj hit, längtar  ihjäl mig efter dom!

Nu blir det frukost och sen städa!


Kommentarer
Postat av: mormor

Du är så vacker !!!

2013-05-03 @ 17:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0