Vattkoppor och 45.2!

45.2 visar termometern just nu.. 7 maj och redan över 40 om dagarna. Dom säger att det ska bli den varmaste sommaren på 10 år, än så länge verkar dom ju ha rätt. Såhär varmt brukar det inte vara redan nu men jag klagar inte så länge fuktigheten håller sig borta!

Belma har åkt på vattkoppor och är inne på tredje dagen nu. Inget dagis för hennes del där här veckan. Vilket betyder att jag jobbar kvällspasset den här veckan då jag inte riktigt känner för att ta ledigt i en hel vecka. Så nu har jag hela dagarna hemma och igår satt jag på balkongen hela dagen och har börjat läsa en bra bok. Nu ska jag dra igång en maskin med tvätt och sen ska jag sätta mig på balkongen i några timmar och njuta :)


Kommentarer
Postat av: Liza

Låt hon vara i solen mycket så försvinner dom snabbare.

2013-05-07 @ 10:11:52
Postat av: Louise i Turkiet

Sandra....du har en turk bakom dig! MOOHAHAHHAHAHHAHAH

2013-05-07 @ 17:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0